marketingowy-harpagan.pl

18 lutego, 2019 Wyłącz przez admin

W branży jubilerskiej jest bardzo dużo marek. Co je łączy? Przede wszystkim kruszce, jakie zużywają do wytwarzania biżuterii, ale także jakimi kamieniami je wykańczają. Teraz skierujemy naszą uwagę na te drugie. Skategoryzujemy je i krótko opiszemy.

Imitacje kamieni szlachetnych – pozostają najczęściej robione krzemionki z piasku, a dokładnej z odmiany szkła. Styliści nierzadko umieszczają je w mniej drogich modelach srebrnej biżuterii. Szkło kryształowe głownie cechuje się wyższym współczynnikiem rozszczepiania wiązki światła. Jest także widocznie cięższe od tego nam znanego. Głównym producentem takiego materiału pozostaje zachodnia marka Elements Swarovski.

Cyrkonia |to} kolejny z reguły wykorzystywany element ozdobny. Kamień ten wytwarza się całkowicie sztucznie. Jest niezwykle krucha, co więcej możemy ją zgodnie z marzeniami farbować. W złotnictwie ta imitacja diamentu popularny jest nie długo, krystalizuje się w bardzo wysokiej temperaturze. Cóż, główną zaletą pozostaje niewysoka cena.

Szlachetne Kamienie pozostają najcenniejsze spośród kamieni wkładanych w metale szlachetne. Znajdujemy ich w przyrodzie całkiem wiele. Choć dziś skupimy się na najistotniejszych.

Szmaragdy {to| wyższa odmiana berylu. Dla amatorów, jest on zielony. Znajduje Uznanie kobiet oraz pasjonatów. Jest bardzo gęsty, ale również łupliwy.

Rubiny są prawie najpiękniejszym kamieniem szlachetnym, ponadto przynależą do gatunku korundu. Słynnąe swojej twardości, najbardziej rozpowszechnione rubiny są krwistoczerwone w ich nierzadko możemy zauważyć głębię barwy.

Szafiry – kamienie te są niezwykle uznawane w branży złotniczej. Identycznie do szafirów należą do rodziny korundów. Najczęściej są ciemnoniebieskie. Duża ilość fabrykantów produkuje go syntetycznie.

Diamenty – tutaj można mówić dość krótko. Są najmniej sprężyste z ziemskich skał oraz także najcenniejsze.

Wymieniliśmy najczęstsze dodatki używane do upiększania biżuterii. Jednak, że wyróżniamy ich na ziemi znacznie więcej.

Marketingowy Harpagan